La mijlocul lunii decembrie, AutoCBN, unul dintre cele mai mari saloane de detailing auto din țară, s-a alăturat EUROPOL Timiș și Serviciului de Pregătire Profesională din Cadrul IPJ Timiș pentru organizarea unui concurs de tir susținut de polițiștii din județ. Pe lângă partea sportivă, concursul a fost și o bună oportunitate pentru pregătirea agenților operativi din cadrul IPJ Timiș.
Implicarea AutoCBN a constat în contribuția la fondul de premiere. Salonul timișorean de detailing a acordat premiul pentru Locul I la “Categoria Accentuată” de pregătire. Câștigătorul categoriei a primit din partea sponsorului un pachet de detailing auto profesional în valoare de 500 de euro. Premiile la această categorie, respectiv pentru locurile 2 și 3 au fost completate de alte două firme timișorene, Paul-Trans și Zaza Resto Pub.
Competiția a motivat 41 de polițiști să-și demonstreze abilitățile de tragere într-un poligon modern, „The Blue Line”. Concurenții au fost repartizați în grupe de câte șase și și-au arătat măiestria pe trei linii de tragere cu o lungime maximă de 25 de metri. Punctajul s-a acordat în funcție de precizia fiecărei trageri, pentru ca, la final să se remarce nouă polițiști care au reușit să obțină punctaje excepționale. Diferența dintre cel mai bun punctaj și cel mai mic stabilită în eșalonul celor nouă a fost de doar nouă puncte. Trăgătorul de pe locul întâi a obținut 96 de puncte în timp ce locul nouă a fost ocupat de un concurent care a strâns 87 de puncte.
“Am fost bucuroși să participăm la competiția organizată de Sindicatul Polițiștilor. Competiția ne-a ținut cu sufletul la gură pentru că toți participanții au demonstrat abilități excepționale în poligon. La final, am fost onorați că am putut premia câștigătorul pe care îl așteptăm să ne încredințeze mașina pentru câteva zile. Promitem că vom lucra cu aceeași precizie, dar și cu atenția la detalii care deja ne caracterizează. Implicarea în astfel de acțiuni înseamnă mult pentru noi deoarece dorim să devenim o parte cât mai activă a comunității în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Vrem să ne revanșăm pentru încrederea și aprecierea de care ne-am bucurat din partea clienților pe parcursul anului, iar acest concurs a fost doar una dintre ocaziile de care am profitat pentru a ne arăta recunoștința.” Spune Bogdan Chifa, fondator și CEO AutoCBN.
AutoCBN nu este la prima acțiune de implicare socială. Compania timișoreană are un istoric de implicare atât pentru susținerea autorităților, cât și în diferite acțiuni caritabile. În timpul pandemiei de COVID-19, salonul de detailing a făcut lucrări pro-bono în vederea igienizării și dezinfecției mașinilor de poliție pentru a diminua riscul de îmbolnăvire la care se expuneau zilnic agenții de pe teren. În același timp, compania s-a implicat și în ajutarea unor familii nevoiașe. O acțiune importantă a fost donarea unei case tip container, complet mobilată și utilată către o familie dintr-o localitate rurală din județ.